Bliv set, hørt og elsket - PR strategi for musikere og bands

Kristoffer Rom

Musikerdag Aarhus 2018 er fyldt op med inspiration til dig og bandet. Og et emne der altid er relevant er, PR, kommunikation og markedsføring. Det ligger ikke nødvendigvis først for i en musikers tanker, men vigtigt hvis musikken skal ud.

Bliv set, hørt og elsket, er vel det vi alle går efter - ikke mindst som musikere og bands. 

En klassisk udfordring for musikere er, at det kan være udfordrende at finde hoved og hale i hvordan man promoverer sig selv og musikken. Og med mange andre musikere, der har samme mål, er det nødvendigt at være skarp på sit budskab.

Hvordan får man overhovedet publikum i tale, så de ved man eksisterer? Hvad med medierne? Hvordan får man nye lyttere til musikken? Hvad med samarbejdespartnere, som kan hjælpe videre? Og hvordan får vi publikum til at elske os, så de vender tilbage igen og igen?

Alt dette skal vi ind på under talk'en 'Bliv set, hørt og elsket - PR strategi for musikere og bands' på Musikerdag Aarhus 2018.

Sidsel Thomassen sorthvidVi har fået Kristoffer Rom fra pladeselskabet Tambourhinoceros og PR bureauet Nordic Waves, samt musikmagasinet GAFFAs chefredaktør, Sidsel Thomassen, til at give deres bud, fra hver deres vinkel.

De arbejder begge intensivt med presse-historier hver eneste dag - Kristoffer Rom via sit label, men ikke mindst også sit PR-bureau, Nordic Waves, og Sidsel Thomassen som chefredaktør for GAFFA

Radiovært Carsten Holm kommer til at styre slagets gang, og du kan glæde dig til at få inspiration til bandets arbejde.

Husk at købe billet (50,- kr.) på: Musikkerdag Aarhus 2018 - Billetto

Se hele programmet: Musikerdag Aarhus 2018

Facebook: https://www.facebook.com/events/2137720536473481/

Musikerdag Aarhus 2018
Dato: 6. oktober 2018
Adresse: Mono, Tomsagervej 25, 8230 Åbyhøj
Tid: 13.00 – 19.00